maanantai 30. tammikuuta 2012

Navetta vuorot


Meille on jaettu navetta vuorot koulussa. Navetta vuoroissa on viikolla kolme ja viikonloppuisin neljä oppilasta. Navetta vuoroissa lypsetään ja hoidetaan lehmät ja talli. Itselläni on oikeastaan kaikki vuorot viikonloppuisin, koska viikolla minulla on iltaisin lukiota.

Omat menneet navetta vuoroni:
18.-20.11.2011Olin vielä vähän pihalla kaikesta, koska ennen tätä olin ollut navetassa vain TET-viikon ja TOP-viikon eli kaksi viikkoa yhteensä. Alkoi se kuitenkin jo luonnistua jotenkin ja mukavaahan se oli! En olisi koskaan uskonut pitäväni navetalla olemisesta niin paljon.
Onneksi nämä eivät ole oikeat työvaatteemme vaan navetalta lainatut...

15.-16.12.12011Nämä olivat kaksi viimeistä päivää ennen joululomaa ja perjantaina, kun muut lähtivät kotiin navettalaiset jäivät vielä perjantaina myöhään koululle, mutta tuntui vain entistä ihanammalta päästä lomalle. Tämä oli ainut ei viikonloppu vuoroni.

20.-22.1.2012 Tämä vuoro oli toissa viikonloppuna ja vielä tuoreena muistissa. Olin lypsyllä viidellä kerralla kuudesta, mutta ei se oikein haitannut! Hoidin kahdesti tallin ja on sekin ihan mukavaa. Minulla ei ole mitään lempihommaa navetalla vaan kaikki on mukavaa ja hauskaa.

Tulevat vuorot:(yllätyin, koska niitä on enää kaksi!)
17.-19.2.2012
13.-15.4.2012



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti